Обратно   Форуми > Общ форум > Проблеми
Проблеми Всякакви проблеми свързани с обществото

Отговори

Thread Tools Display Modes

КНИГА ЗА ПОСЛАНИЯ ДО КОСТАДИНА КУНЕВА
Старо 10th April 2009, 22:16   #1
ekii_13
Старши потребител

ekii_13's Avatar

ekii_13 is offline
Съобщения: 231
По подразабиране КНИГА ЗА ПОСЛАНИЯ ДО КОСТАДИНА КУНЕВА

Понеже няма как да обиколим всички, за да оставят своите послания до Костадина в хартиената книга, решихме да направим и електронен вариант. Впоследствие написаните на форума послания ще бъдат преписани и в книгата. Тук ще кача и досегашните написани такива:

Здравей, Костадинке,
Аз съм студент в София. Моето ежедневие е свързано с това да гледам хора, млади неентусиазирани и обладани от обществените навици и интереси. Не мога да си представя през какви изпитания на волята си преминала, но съм сигурен, че си един жизнен човек, борбен. Запознат съм с много от това, което си преживяла. Респект, преклон и нека не позволяваш волята ти за живот да угасне! Ние, аз лично, сме с теб!!!

Радко Г. 8.03.2009г

Не сте сама!
Георги К.

Остани жива и силна!
Желая ти щастие!

Жана К.

Костадина, бъди силна, любовта ще победи! Ние всички сме с теб, дори тези, които заради страха и съсипването не дойдоха.

Ади

Костадина, ти си една от малкото българки в последно време, които са ме накарали ДА СЕ ГОРДЕЯ! Ти си гордост за трудещите се жени и пример за нас. НАПРЕД В БОРБАТА, НИЕ ЩЕ Я ПРОДЪЛЖИМ!

Виолета И.

Битката, която си повела, е вдъхновение за много хора. Не се предавай!

Ангел

С това, което направиха, показаха само, че се страхуват от теб! Не спирай!

Наско

Костадина, бъди спокойна! Тези, които се борят за свобода, равенство и човешки права, не остават забравени!
Мишо